Nuffnang Ads

Followers

Saturday, September 24, 2011


Arjis manipulasi


Lamak jwak aku belaja edit gamba mcm tok..dari pkul 10 mlm sampey kol 3 pagi...nga byak ada layer ya...hehehehe










tok hasil nya...x rugi aku bejam2 edit....ada jwak hasil..walaupun x berapa...





gamba tok kat pandan...gamba tok lan yang ambik.sebab muka aku ada jwak dalam gamba tok..hehehe..aku edit jak, ..tq lan...hahahah..aku edit pkey adobe photoshop cs5....



gamba yang blom d edit dan udah di manipulasi oleh aku..hehehehhe
ini dia hasil nya...30 minit aku ambik masa untuk manipulasi gamba tok....lihat lah gamba yang x berapa tok dari arjis..hehehehhehe






Dun sarawak manipulasi





gamba dun sarawak telah d manipulasi...gamba asal aku ambik time regata...time boring tok lah kja...edit gamba jak...hehehhehehe



dun sarawak....ajis yg edit....p biasa2 jak...gk blaja jwak....

No comments:

Post a Comment