Nuffnang Ads

Followers

Tuesday, September 27, 2011

Hari Raya 2011


gamba my family,anak buah n abg ipa...hehehehe

anak buah aku...Meor

haziq peypet

gamba tok bez ewh,,,maka aku xda sroh meor melompat..aku itong 1,2,3,tang ada2 nya melompat..p cun jwak ku nga..ska ku nga gamba tok.......

manipulasi raya
tok lh geng aku slu dgn aku ambik gamba...lan....

gamba kat bandar baru samariang.....time ya ari ng cun jwak...cun jwak ada model tanpa d undang,,,aku shot ajak..nga ok jwak gamba tok..ada jln cerita,,p mlz nak cerita..hahhaha...bagi aku ok lh..bgi urg lain x kali..hehehehhe

tok nya geng perangkaan,,,kecuali nak nembak aku k jarik ya jak bukan sama kerja perangkaan..tapi cdak 3 ya dh x kja perangkaan agik..aku sorang jak tgal..owh tedah...
ijan..sama kja perangkaan dgn aku...nya tok pa gk sroh bgamba,ng suka,.hobi nya ngaco prmpuan..abiz prpuan d oii nya..nie lh ompuan maok.hahhaha...mun elektrik rosak tunggah jak nya tok...nya terer wiring..hahahahhaa
tok nya puteri2 perangkaan...cdak tok boh pdah lh..sroh jak bgamba..wlau ari panas on jwak..hahhahahaha

iqbql,ijan ramlan....tiga2 krek..agik2 iqbal....p iqbal ketua kami..hhahahhaha

No comments:

Post a Comment